CHALLENGE ACCEPTED

sofia utmanade mig att komma med ett bättre inlägg än hennes förra ... ha! det kommer inte bli så svårt om man säger så, och ja, jag säger exakt det!
och om jag får fråga mig, varför började du bli en liten jobbig cheerlead (hoppas det stavas så, och nej jag orkar ej med att du kommer vara värsta perfektionisten (stavning) och rätta till det)
jag tror faktiskt också att våra läsare (hela 8 pers inklusive mig o sofia) fattar att vi heter sofia, så du behöver inte vara mer pain in the ass än vad du redan är.
där. där fick du ett smakprov sofia lilla.
så jag säger bara en sak, med hjälp av min goda vän Barney:
internet laggar men här är länken (kolla på den smartass)




YOU ARE GOING DOWN BIATCH
'YOU ARE GOING DOWN BIATCH

Kommentarer

Här kan du kommentera

Namn:
fööljer bloggen ?

e-post

Din blogg?

skriv här sötnos

Trackback
RSS 2.0