yeah

Sofia och jag har bestämt oss för att efter ca ett halvår sedan (när vi började göra denna blogg, tre inlägg yeah) ... ska nu börja satsa.
så därför får ni en officel "förklaring om att vi ska.
hoppas ni fattar för jag förstår ej hur jag skriver ibland. Nu kommer sofia 2 komma med en onödig kommentar som :
aaaaah vad bra då kan jag lägga det i min carebox.
vet du vad sofia? vill du veta, jag bryr mig ej för att jag är coolast. du är också cool,  annars skulle jag inte vilja ha en blogg med dig. men du är faktiskt helt ok. (ibland är du en mupp)

vi är alltså två coola tjejer på 14 vårar eller vintrar eftersom vi fyller år i februari och mars. våran intressen är choklad, och dega framför family guy.
och  jag orkar ej skriva ett så långt ord som family guy därför ska jag härmed förkorta det som: fg
yeah


Kommentarer
Postat av: ~*Jennie*~



Kul att ni kommit igång :)

2010-10-30 @ 21:41:49
URL: http://egosidan.blogg.se/

Här kan du kommentera

Namn:
fööljer bloggen ?

e-post

Din blogg?

skriv här sötnos

Trackback
RSS 2.0