omg väääääärldens bästa inlägg kommer nu!

nej.
jag önskar det skulle vara det, men tyvärr är jag ingen trollkarl gott folk. eller tekniskt sett en häxa men det är jag inte heller.
det här vad var jag skulle skriva innan jag faktiskt kom på det ultimata inlägget!
antagligen kommer många att bli ganska sura på mig nu för att dom har typ hört detta skämt zillion gånger , hi-hi.
here it comes:
"vilket vackert väder ute, sa den blinde till den döve" ha-ha-ha-ha-ha för kul ..

och juste by the way x3
1.jag håller på att köra typ världens roligaste spel
2. jag ogillar folk som skriver btw.
3. gör tillgjord bääbis röst, ska ej peka ut några (minna och sofia2)


yeah


juste glömde säga att jag faktiskt inte spelade spelet, ville bara ha en bild. yo

Kommentarer
Postat av: Minna

HÄÄÄJJJ :D <3

2010-11-20 @ 14:25:39
URL: http://zoco.blogg.se/

Här kan du kommentera

Namn:
fööljer bloggen ?

e-post

Din blogg?

skriv här sötnos

Trackback
RSS 2.0