game on, *****

hej bloggen!
må jag säga att jag blev riktigt chockad när jag såg att sofia hade skrivit TVÅ inlägg jag upprepar TVÅ, rekord?
(om ni undrar över stjärnorna så är det för att jag vågar ej säga fula ord i bloggen, kanske vi blir stämda? men det ska egentligen stå bitch)
eftersom sofia 2 är en som aldrig riktig tänker på att ni ska förstå hennes inlägg så ska jag förklara:
sofia och jag har alltid varit i fight om en låt text: i like it med Enrique Iglesias. jag tror att dom sjunger i refrängen: maybe you like it och sofia 2 tror: baby i like it.
denna dumma låt som säkert alla kommer att hata om några månader har slösat för många timmars diskussion av våra liv. därför vill jag ha ett slut nu.
sofia 2 tror att hon har rätt därför att hon har hittat texten på någon mupp sida där det står baby i like it + att alla våra vänner (förrädare) håller med henne, men jag ger inte upp så lätt ...
så här skrev sofia 2 i förra inlägget:

"tänkte bara hälsa till sofia att dom säger BABY I LIKE IT! jag har rätt, så som jag alltid har."


ville bara säga till dig ...
1. wow du är allt bra kreativ du, sofia 2! du skriver alltid sååååå långa inlägg.
2. jag tror nog vi båda kan vara överens om att det inte finns med ett ! i titeln.
3. jag har rätt till att ha en åsikt här i landet! eller har du glömt bort att vi har demokrati? visst, du kanske tror att du bevisar det genom att kolla upp texter via nätet på typ letssingit.com eller något liknande,
MEN
hur kan du vara säker på att dom inte har skrivit fel?? ex: en liten mupp (sofia 2) tänker wow dom säger baby i like it och jag har världens bästa hörsel och sedan skriver du texten ner och skickar den till en sån sida. då kanske det kommer en annan mupp plötsligt och kopierar sofia 2s text och till slut går det runt så. nu kanske du säger:
"hej snygging sofia 1! jag har nu köpt Enrique Iglesias skiva där i like it låten finns med i! texten står på albumets lilla blad som finns inne i albumet! där står det baby i like it!"
om du säger det är du nog ganska efterbliven och har inte lyssnat ett skit på vad jag har skrivit,
MEN
om situationen skulle hända så svarar jag så här:
eftersom Enrique Iglesias antagligen är en riktig nörd och säkert inte ens kan sjunga så har nog någon skrivit texten åt honom. hur vet du att Enrique Iglesias ens sjöng rätt? och kanske han som skriver ner självaste texten på albumet kanske råkar skriva fel ord?
där fick du allt en tankeställare va?

Kommentarer

Här kan du kommentera

Namn:
fööljer bloggen ?

e-post

Din blogg?

skriv här sötnos

Trackback
RSS 2.0