bara för att

Hur gammal är du om fem år? för svårt för mig att räkna ut
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? ehm en kaktus
Hur lång är du? 164-165 mm, typ
Vilken är den senaste filmen du sett? någon random, kommer ej ihåg namn
Vem ringde du senast? fröken ur - en riktig snackare!
Vem ringde dig senast? ingen har mitt nr.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? använder flitigt brev
Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
När såg du senast din mamma? imorse :D
Vilken ögonfärg har du? rosa
När vaknade du i dag? halv sju
Vilken är din favoritplats? skansen
Vilken plats föredrar du minst? skolan
Var tror du att du befinner dig om tio år? opererade bröst och läppar med sveriges störtsa blogg!
Vad skrämde dig om natten som barn? sprutor, och det gör det fortfarande
Vad fick dig verkligen att skratta senast? en blötapa
Hur stor är din säng? tillräckligt stor för en tjockis som mig
Har du stationär eller bärbar dator? jag har en hamster!
Sover du med eller utan kläder? med..
Hur många kuddar har du i sängen? kanske 7?
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? BARFOTAAAAAA!
Är du social? nej jag är pms barn
Vilken är din favoritglass? ben och jerrys ffs!
Tycker du om kaffe? nej
Vad dricker du till frukost? jucie
Kan du spela poker? nej jag spelar robot unicron attack
Tycker du om att mysa/kela? jafan<33
Är du en beroendemänniska? kan man säga..
Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? MIN FARBROR!
Kan du några andra språk än svenska? gibbriska
Har du någonsin åkt ambulans? hell no!
Äger du dyrbara smycken? ahh smycken från en barbie tidning!
Vad har du närmast dig just nu som är rött? my kofta
Flirtar du mycket? japp ibland pruttar jag t.o.m
Kan du byta olja på bilen? vaddå finns det olja i bilar?
Vilken var den senaste boken du läste? förföljaren heter den
Läser du dagstidningen? händer väl att man spanar in serien..
Prenumererar du på någon veckotidning? nääh *blink blink*
Dansar du i bilen? jafan!
När var du i kyrkan senast? typ en vecka, om man får säga att det var i kyrkan

Kommentarer

Här kan du kommentera

Namn:
fööljer bloggen ?

e-post

Din blogg?

skriv här sötnos

Trackback
RSS 2.0